zaterdag 25 juli 2015

Au - Feldkirch (38km)

Vandaag was de bestemming Waldcamping in Feldkirch. Omdat ik wist dat er een groot zwembad aan was, had ik niet zo veel kilometers gepland. 's Ochtends op het gemakje ontbeten en ondertussen wat blogwerk ingehaald. Tegen 10 uur vertrokken en om 13.00 stond ik al voor de poort van de camping. Die ging helaas maar open om 14.00. Na het inchecken de tent opgezet in een recordtijd, zwemgerief ingepakt en hup naar het zwembad. Er zijn vandaag overduidelijk meer zwem- en wateglijbaankilometers dan fietskilometers afgelegd. Tegen halfzes bedacht ik dat ik nog wel wat eten bij elkaar moest sprokkelen. De fiets op richting het dorpswinkeltje. Toen ik daar buien kwam barstte er een hevig onweer los. In die stortregen terugrijden naar de camping was geen optie, dus placeerde ik me tussen de winkelkarretjes. Gelukkig zat er nog een dwarsligger in mijn rugzak zodat ik al lezend de tijd kon verdrijven.
Toen ik 's avonds wou beginnen koken vond een koppel Hollanders het zo 'sneu' dat ik in de regen moest koken (er vielen toch wel makkelijk 10 druppels), dat ze me uitnodigden om lekker gezellig onder hun luifel te komen koken en eten. En zo kwam ik meteen te weten wat de makkelijkste manier is om morgen terug op de route te geraken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten