dinsdag 4 augustus 2015

Fleurier - La Cibourg (48km)

Zo zag de nacht er ongeveer uit: slapen tot 01:00 en dan wakker worden van de kou. Extra kleren aandoen. Na een halfuur slapen weer wakker van de kou. Beetje slapen... koud. Beetje slapen... damn, nog altijd
koud. Dit hebben we volgehouden tot 05.30. Toen had ik er genoeg van en dacht ik dat het beter was om op te staan en gewoon te vertrekken.
Van fietsen zou ik het waarschijnlijk wel warm krijgen. Maar dat viel de eerste tien vlakke kilometers nogal tegen. Ik heb helaas nergens de temperatuur kunnen aflezen, maar het leek me niet veel boven het vriespunt. Wel een mooi zicht om de bergen gehuld in nevel te zien en om de zon te zien opkomen.



En toen begon de beklimming en geraakte ik terug een beetje opgewarmd. Wow, een eerste pluspunt aan klimmen ontdekt ;-)

De rest van het parcours werd klimmen en dalen afgewisseld. Door zo vroeg op te staan stond ik al om 12.30 op de volgende camping. Matje opengerold op het gras en eindelijk eens wat tijd gehad om te lezen. Af en toe
wel eens ingedommeld... 'k heb duidelijk wat slaap in te halen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten